ضرورت ایجاد نمایشگاه مجازی برای تمامی اصناف، نمایشگاه ها و شرکت های فعال در تمامی حوزه های اقتصادی و تجاری

نمایشگاه های در حال برگزاری

نمایشگاه گیاهان دارویی‎

‎نمایشگاه گل و گیاه، نهال و تجهیزات گلخانه ای

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ الی ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
نمایشگاه بین المللی استان فارس

نمایشگاه صنایع سلولزی ، شوینده ها و پاک کننده ها

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ الی ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
نمایشگاه بین المللی استان فارس

نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی ، تبدیلی و ماشین آلات وابسته

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ الی ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
نمایشگاه بین المللی استان فارس

نمایشگاه بین المللی آرایشی ، بهداشتی ، پوست ، مو و زیبایی

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ الی ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
نمایشگاه بین المللی استان فارس

هفتمین نمایشگاه نوروزي مبلمان ایران

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ الی ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
نمایشگاه بین المللی تبریز

چهارمین نمایشگاه فروش اقساطی و لیزینگ کالای خانه و خانواده ایران

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ الی ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
نمایشگاه بین المللی تبریز

چهارمین نمایشگاه لوستر، لوازم آشپزخانه و دکوراسیون داخلی ایران

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ الی ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
نمایشگاه بین المللی تبریز

هجدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویري، فرش ماشینی ، موکت و کفپوش ، عکاسی و فیلمبرداري

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ الی ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
نمایشگاه بین المللی گلستان

ضرورت ایجاد نمایشگاه مجازی برای تمامی اصناف، نمایشگاه ها و شرکت های فعال در تمامی حوزه های اقتصادی و تجاری

تعداد مشاهده : ۱۵۷۳۵ | ۱۳۹۸/۱۰/۲۸

دبیر مرکز تخصصی نمایشگاه مجازی ایران و مدیر عامل هایپر اکسپو در مراسم رونمایی از اولین نمایشگاه مجازی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اعلام کرد خوشحالیم که امروز توانسیتم ویترین یکپارچه ایی برای تمامی فعالان این حوزه راه اندازی کنیم که در سراسر ایران قابل مشاهده باشد. امروزه شاهد این هستیم که شرکت ها برای حضور در نمایشگاه های مختلف حداقل باید ده ها میلیون تومان هزینه کنند و این نمایشگاه ها معمولا 4 روزه و زمان بازدید آنها به طور متوسط 8 ساعت می باشد. نرخ تورم سال های اخیر و افزایش قیمت ها باعث حضور کم رنگ شرکت ها در نمایشگاه های گوناگون فیزیکی شده است و شرکت هایی هم که در نمایشگاه های فیزیکی گوناگون شرکت کرده اند نیز از نتیجه حضورشان راضی نیستند. خوشبختانه حضور در نمایشگاه مجازی برای شرکت ها هزینه بسیار کمتری نسبت به نمایشگاه های فیزیکی دارد و اثر بخشی و بازخورد آن نیز چندین برابر نمایشگاه های موجود می باشد.

امروزه شاهد این هستیم که دنیا به سمت برگزاری نمایشگاه های مجازی رفته است و با برگزاری نمایشگاه های مجازی در کنار نمایشگاه های فیزیکی باعث خلق ارزش افزوده برای نمایشگاه های سنتی شده اند و باعث حفظ اثر بخشی این نمایشگاه ها گردیده است. ما نیز در ایران با ایجاد بستر های مناسب برای ایجاد نمایشگاه های مجازی گوناگون آماده ارائه خدمات بی نظیری به شرکت ها هستیم که هرگز این خدمات در نمایشگاه های فیزیکی ارائه نمی گردد. متاسفانه برگزارکنندگان نمایشگاه های فیزیکی و سنتی همچنان دیدگاه سنتی خود را حفظ کرده اند و با توجه به دعوت های فراوانی که از آنها انجام شده است و جلسات متعددی که با آنها برگزار کرده ایم، همکاری های لازم برای ایجاد بستر نمایشگاه های مجازی را ندارند و این قطعا به نفع هیچ یک از طرفین نمی باشد.

مهندس بهرامی نجات در ادامه اشاره کرد که نمایشگاه مجازی در ایران موجی است که به راه افتاده و در راستای تقویت صنعت نمایشگاهی کشور می باشد و به شدت به رشد اقتصادی شرکت ها کمک می کند. مجموعه هایی که با این موج همراهی نکنند و یا مقاومت کنند در آینده ایی نزدیک دچار اتفاقاتی خواهند شد که دیگران با روبرویی با اسنپ ها، دیجی کالاها و علی بابا ها با آن گرفتار شدند. بنده به عنوان مدیر عامل هایپر اکسپو اولین نمایشگاه مجازی کشور همواره اعلام کرده ام آماده همکاری و هم افزایی با تمامی برگزارکنندگان و اتحادیه ها و اصناف هستیم و فراخوان همکاری برای تمامی آنها ارسال شده است.

وی در ادامه با تعریف کارکردهای اولین سامانه هوشمند برگزاری نمایشگاه ها در ایران گفت: نمایشگاه ها امروزه به دو صورت فیزیکی و مجازی تقسیم بندی می شوند که باید هر دو همگام با یکدیگر در جامعه کسب و کار به فعالیت بپردازند و هیچ کدام رقیب دیگری محسوب نمی شود. همچنین در حوزه اقتصاد نمایشگاه نیز باید این نکته را مورد تایید قرار داد که طبق آمار به دست آمده هر شرکتی که در نمایشگاهی یک یورو خرج می کند تا انتهای نمایشگاه دو یورو به او بازمی گردد و بعد از مدت چند ماه تا 8 یورو به ازای آن یک یورو به او بازگشت می یابد (البته در زمانی که نمایشگاه های فیزیکی به صورت فعال برگزار شوند).

در ادامه این نشست مهندس علیرضا بهرامی نجات که اخیرا به عنوان دبیر مرکز تخصصی نمایشگاه های مجازی ایران منصوب گردیده است با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته در ایران بیش از 100 عنوان نمایشگاهی با حضور بیش از 100 هزار شرکت برگزار شده است تصریح کرد: نمایشگاه مجازی آنلاین هایپر اکسپو ویترینی یکپارچه، 24 ساعته و یکساله برای شرکت های عضو هر اتحادیه، صنف و انجمن فراهم می کند تا غرفه مجازی خود را در معرض بازدید عموم و کاربران آنلاین قرار دهند.

لازم ذکر است طبق توافقات صورت گرفته با پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تمامی فعالان این حوزه می توانند با تخفیفات و حمظیت های ویژه در نمایشگاه مجازی این رویداد شرکت نمایند و از تمامی ایران قابل بازدید و در دسترس باشند. علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه مجازی می توانند با مراجعه به وبسایت www.hyperexpo.ir در این رویداد مجازی و دائمی ثبت نام کنند و یا با شماره 44852013 جهت راهنمایی های بیشتر تماس حاصل نمایند.